lisajosefinas

Snart över!

Publicerad 2012-07-08 22:24:08 i Allmänt

Mina fötter värker, ögonen kan knappt hållas öppna, nyduschad för andra gången idag, ligger nu på soffan och smälter den fina kvällsmaten min kära S hade fixat efter att jag jobbat delat idag. Så skönt att ha helgenavklarad nu men hardessvärre ett kvällspass imorgon också, med en vikarie.. Men det går förhoppningsvis bra! Sen på tisdag är jag äntligen ledig, jag ska njuta, inte lyfta ett finger, sova ut, njuta av mitt morgonkaffe, ligga kvar i sängen bara för att jag kan och se vad dagen har att erbjuda. Förhoppningsvis är det fint väder så man kan njuta i solen och ta en kvällspicknick vid sjön. Som sagt, jag ska njuta hela dagen lång... På tisdag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela