lisajosefinas

Snart klar!

Publicerad 2012-07-11 12:37:20 i Allmänt

Sitter på jobbet och har lite rast sådär passa på att slänga in ett inlägg! Sjukt trött idag och längtar tills att få komma hem och ta en dusch! Sen får jag finbesök av Egzona som jag ska säga hejdå till, hon åker till Kosovo imorgon i en månad! Kommer bli tomt. & ikväll blir det middag hemma hos mamma för att säga hejdå innan dom åker iväg till Mallorca på fredag. Alla åker iväg till värmen så det blir mycket hejdå idag! Hoppas fortfarande på att sommaren ska komma till oss! Nä nu är det dax att jobba igen, bara en timma kvar! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela