lisajosefinas

Snälla vädergud!

Publicerad 2012-07-06 15:49:41 i Allmänt

Dagens; Uttråkad ledig dag i ett regnit Alingsås, nya hoodien från H&M på.
 
Jag har städat, bäddat om, plockat undan massa skit, ja ni vet hur det går till och vad man gör när man städar. Segt, så jäkla segt. Blev inget stan idag heller pga regnet. Detta jävla väder, man är ledig kan man inte då få lite sol? Jag som trodde att sommaren skulle börja när det var så vackert och varmt igår! Uttråkad tjej i alla fall. Nu väntar jag på att min S ska komma hem så blir det förmodligen lite handling och sen en rejäl myskväll! Jobb resten av helgen sen så det blir att ta det lungt för en gång skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela