lisajosefinas

Ögontips

Publicerad 2012-07-10 15:06:55 i Allmänt

Tänkte ge er ett litet tips mot trötta ögon! Jag har länge vart fast i mina bruna linser ( jag har blå/gröna ögon egentligen) Har nog använt linser i över fyra/fem år. Tyckt att min egen ögonfärg har vart så kylig på något vis men nu har jag faktiskt börjat ha mina helt egna ögon, eller vad man ska säga. Jag använder helt enkelt inte linserna lika mycket längre. Ett tips till trötta ögon är att använda en vit eyeliner penna i underlinjen på ögat, gör att man ser mer vaken ut och mina blåa ögon tindrar lite mer när jag har den. Testa på! Jag lovar att ni kommer se skillnad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela