lisajosefinas

Nya tag

Publicerad 2012-07-17 23:42:33 i Allmänt

Eftersom Simons jobbarkompis skulle hem från Grebbestad imorgon blev det ju givetvis inget. Vi blev rastlösa redan en dag in på semestern av att inte åka iväg nåt denna veckan så vi bestämde oss för ca en halvtimma sedan att åka till Åsa imorgon. Min mormor och morfar har ju köpt en villavagn och renoverat som står där (vi hade en sommarstuga där när vi var små också så vi är väldigt kära i Åsa och havet) sen så bor ju min pappa, farmor och faster och hela fadderullan där också :) så det kommer nog bli en rolig vecka. Vi får även se hur länge vi stannar men till helgen ska det ju bli fint så kan hända att det blir ända till söndag. En dag i Varberg, grillkväll hos pappa och faster och mys vid havet. Vi har att göra och ska bara ha det så gott! Jag har i alla fall packar ner allt jag äger och har känns det som, inte mycket plats kvar till Simon, nu längre jag tills imorgon så hoppas jag kan somna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela