lisajosefinas

New on today

Publicerad 2012-07-05 06:38:54 i Allmänt

Sötaste linnet bär jag idag, 90's Love!
 
Detta är ett av plaggen som jag spara från H&M, Jätte härligt, enkelt med ett fint budskap. Jag är född 1990 så detta passar ju mig perfekt! Vakna förresten redan 05.10 idag, helt klar vaken och kunde inte somna om sådet var bara att knata upp och sätta på kaffet och hopp ain i duschen. Nu lite slapp innan jag cyklar iväg till jobbetsom börjar halv åtta. Sen ska jag sooola när jag slutat vid två, så gött. Vill ha bränna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela