lisajosefinas

Moment like this

Publicerad 2012-07-12 14:38:57 i Allmänt

Dessa regniga dagar saknar jag verkligen dessa stunder, segelturerna i Åsa, häng hemma hos faster och även grillkvällarna hos pappa som håller å ända in på småtimmarna. Dagarna i kuggaviken eller ute på ön, dra till pizzan och sitta med alla nära och kära, ja jag saknar allt med Åsa, sommaren och min goa sida av släkten! Hoppas på sol och bad där snart och att sommaren kommer till oss!
 
pappa & fammo
Faster Maggan & paps
Min S med Göran & paps i bakgrunden (2009)
De goa segelturerna ut till öarna
 
Snart är det semester, snart kommer nog solen och värmen. Snart kommer vi till Åsa, det är något magiskt med det stället. Ja ni fattar själva om ni också har ett sommarställe eller andra hem som är sådär toppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela