lisajosefinas

Med turban på huvudet

Publicerad 2012-07-09 14:11:09 i Allmänt

Här sitter jag nyduschad, känns som att det är i onödan eftersom jag kommer svettas ihjäl på jobbet sen ändå, som vanligt. Finns ingen luft på det stället, minsta lilla rörelse = dyngsur, härligt va? Min hud kommer snart torka ut så mycket som jag duschar.
 
Förövrigt är jag lite småbevsiken på sommaren idag. Visst jag har en vecka kvar att jobba sen är jag ledig en månad innan skolan drar igång igen men det känns ändå som att vädret kommer svika en. Vad ska hända? Vi har betsämt att vara i Åsa i en vecka i alla fall, min mormor och morfars villavagn är renoverad och klar så ska låna den, samt hälsa på pappsen som bor där. Hoppas på fint väder såklart annars blir det Varberg över en dag också för lite mys. Sen har vi inget planerat. Jag har inte fått någon sommarfeeling, inga lyckorus, inget hav. Tar jag ut denna bevsikelse i förskott? Jag hoppas att min inställning vänder.
 
Dax att borsta ut det slitna håret och fixa iorning sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela