lisajosefinas

Mardrömsnatt

Publicerad 2012-07-03 11:58:56 i Allmänt

Har haft ännu en natt med mardrömmar! Denna gången var det en vän som skulle dödas och det var massa som var emot han runt omkring mig, det av även fest och om jag sa emot om hans avrättning skulle även jag dö. Helt plötsligt hade det skett och jag var kvar i samma rum, gömd bakom en säng och såg i en glipa sikt mot fönstret där det va en som iaktog mig men ändå inte såg mig på nåt sätt. Jag kände mig jagad, och efterlyst som om dom var efter mig. Sen vakna jag av att jag kolla runt över hela rummet om någon var där, med samma känsla som i drömmen och jag kund einte koppla av, trots att Simon fanns där så blev jag inte lugn. Så fort jag blunda va det i mitt huvud och det enda jag såg var personen i fönstret som iakttog mig. Till slut satte jag på ett P3 program så jag kunde tänka på annat. Hemskt svårt när man bara vill ha tankarna på annat håll. Till slut somna jag men vaknade igen ett tag efter med jätte ont i magen. Det var inte min bästa natt om man säger så.
 
Idag känner jag mig lite halvseg, som ni nog föstår. Jag är ledig och vet inte vad jag ska göra, har lust att träna röven av mig! Ska bara svepa mitt kaffe och sen knata iväg till gymmet. Måste duscha och kan inte tillåta mig till att göra det förrän jag gymmat ;) nu jävlar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela