lisajosefinas

I väntan på mat

Publicerad 2012-07-30 09:47:19 i Matrecept

Står på Musses här i Alingsås och väntar på mat till mig och killarna, Simon och Erik. De jobbar fortfarande på med väggarna hos Erik :) hörde nyss en mamma som prata telefon med sitt barn bakom mig, verka som ungen va lite påfrestande då mamman hota med att hon e tvungen att flytta till sin pappa snart för hon "orka inte med hennes jävla tjat" ja just så sa hon "jag orkar inte med dig" osv. Finns då människor till allt, när jag och mamma bråka när jag va i tonåren kunde hon också slänga ut sig att jag skulle flytta hem till pappa vilket aldrig hände men det hugger i mig när jag hör någon annan va så hård mot sin dotter (såna hemska ord sa inte min mamma) tycker vissa inte borde vara föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela