lisajosefinas

Härliga söndag

Publicerad 2012-07-01 16:21:00 i Allmänt

Söndagar är ju inte mycket för världen direkt, men en otorligt skön vilar dag ändå. Fast ändå inte, jag tvättar som vanligt och är lite seg efter gårdagen. Inte mer än rätt. Ikväll blir det ju EM-final! Va fort det har gått! Den ska ses hemma hos Sofia & Jerry så det blir nog trevligt. Dax att börja ladda upp inför jobb imorgonockså. Kommer bli en tuff vecka med helgsarbete. Bara att bita i det sura äpplet men om två veckor så är jag fri. Då har både jag och min S semester! Ska bli så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela