lisajosefinas

Glädjerop, semester!

Publicerad 2012-07-16 15:10:47 i Allmänt

Äntligen äntligen äntligen säger jag bara! Efetr att ha pluggat ända sen i Januari och sen direkt hoppas på jobbet efter det så är jag äntligen ledig! Är jag inte förtjänt denna goa semester? öh jo! Nu kan solen och värmen komma med glädje vilket jag dumt nog tror att den kommer att göra. Åh va gott jag ska ha det! Ni vet ju redan mina planer så som jag tjatat om Åsa och Varberg m.m
 
Sitter nu hemma och väntar på att Eva & Peter ska plocka upp mig, vi ska ut till Louise i Östakulle där min S är och lägger det sista golvet, tror det e skönt för han när det är klart, men som sagt så gillar han ju och pilla med sånt, han länbgtar ju så efter att vi ska skaffa oss ett eget hus som han kan pilla med. Har äntligen fått plockat undnan lite här hemma också som jag inte orkat på några dagar samtidigt som jag sprang och små åt på min matlåda som jag aldrig fick med mig till jobbet idag. Nu ska jag koppla av lite innan de kommer :)
 

Kommentarer

Postat av: Liborius

Publicerad 2012-07-16 16:52:23

så underbart med semester:D jag längtar till den 11 augusti då har jag sommarjobbat färdigt^^

Svar: Ja det är då inte dumt! Hoppas värmen kommer bara :)
Lisa Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela