lisajosefinas

Free day!

Publicerad 2012-07-10 10:50:45 i Allmänt

Idag är jag ledig, såå härligt! Vakna av sol men sen när jag väl satt på mitt kaffe och ska kolla datan lite så börjar det ösa ner regn. Tack! Samma visa som förra gången jag var ledig, regn regn. Åkte förresten i fredags till Allum med S som skull eingandla nya brallor, vi fick hem ett nytt duschmunstycke och jag en plattång, äntligen! H-a-l-l-e-l-u-j-a! Vårt gamladuschgrej var inte så fräscht och om det ska hända nåt så får man typ stå för det själv, så funkar tyvärr hyresvärlden.
 
Nu hoppas jag att regnet ska upphöra så jag kan möta upp bästevän i stan för fika och massa tjat. & imorgon blir hon lika stor som jag, hela 22år! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela