lisajosefinas

Forever you

Publicerad 2012-07-12 11:59:05 i Allmänt

Här stannade vi på hemvägen ifrån mamma. Gick längst sjön och sen tog en titt på slottsruinen. Allt var Simons idé, gullekille jag har, vi ristade in våra namn på namnväggen på slottsruinen där massa turister osv har skrivit. Vi skrev L<3S 2012, hoppas att jag lyckas få upp bilderna snart. Appen krånglar. Men här är i alla fall utsikten ver sjön mot Långared.
 
 
(nu dök visst bilden upp, bara sådär i inlägget)
 
Idag är det ännu en kväll med jobb, slappar som bara den nu här hemma (ute regnar det ju som vanligt) och sen börjar jag halv fyra. Nu é det bara tre arbetspass kvar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela