lisajosefinas

För första gången ..

Publicerad 2012-07-31 17:53:34 i Matrecept

Lagar jag köttgryta! Idag fick det bli Kalops, som fortfarande står på spisen och puttar. Är 45min kvar innan den är klar och S ska iväg på fotbollsträning så det blev lite dåligt tajmat. Men man lär ju sig! Det blir inte Åsa ikväll utan vi åker imorgon förmiddag istället så jag hinner skriva in mig på skolan innan start (bara två veckor kvar) och fixa lite samt tvätta så man har med sig allt man vill ha :) hoppas nu min kalops blir god :)

Kommentarer

Postat av: Emmie&Fatima

Publicerad 2012-07-31 19:46:03

Är du en riktig fashionista? Och vill ha shorts som är lika unika som du själv? I så fall bör du kolla in våra handgjorda shorts och bli hotlikehell! http://hotlikehell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela