lisajosefinas

Den såkallade sommaren.

Publicerad 2012-07-13 12:51:00 i Allmänt

Regnet fourtsätter att ösa ner. Det känns nästan som vi kan skita i denna sommaren. Jag har aldrig vart med om att det har regnat såhär mycket på en sommar. Det var som min styvfar sa i onsdags, de tidigare åren har bara vart ren tur med högtryck osv, nu får vi alla i denna 90tals generationen se hur en riktig svensk sommar är, om det stämmer eller ej vet jag inte men ja han har ju vart med ett tag. Känns bra att jobba ikväll ändå när det är sånthär väder. Lite stressad är jag över att jag ska vara ledig i fyra veckor efter måndagens arbetspass. Visst är det alltid skönt att vara ledig men när det regnar kan det lika gärna kvitta.
 
Känns som jag bara bablar om sommaren, bevsikelsen och hoppet om sol och värme men det påverkar ju mer än vad man tror. Jag vill uppleva havet, sol och bad som alla andra sommrar. Ikväll efter jobet blir det lungt här hemma med min S för imorgon ska vi till hans syster och pojkvän, S och Musse ska lägga golv i hans hus som håller på att renoveras, ska bli kul att träffa dom igen. Louise (S syster) bodde ju tidigare i samma hus som oss men flyttade midsommarhelgen så får ju inte träffa henne lika mycket längre vilket känns lite tomt, så jag passar på att följa med till Östakulle imorgon för att ta igen lite tid! Kolla in hennes blogg också, laaaaaa.blogg.se som handlar om att starta nytt företag, vägen att lyckas och tro på sig själv samt lite vardagspyssel med ett helt nytt hus som ska renoveras och fixas. I believe in you!
 
Nu är det hopp in i duschen och lite fix här hemma innan jag spenderar ännu en kväll på jobbet!
 
Jag & Louise förra året, Midsommar i Varberg!
 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-07-14 15:24:06

Tack för hjälpen! Får ta o träffas oftare :) ha de så kul ikväll så hörs vi imorgon.

Svar: Det var bara jätte kul :D Ja vi ses ju snart, åker med Eva & Peter för och se hur d går för er! Krams!
Lisa Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela