lisajosefinas

Bättre uppdatering..

Publicerad 2012-07-28 17:04:39 i Allmänt

Måste ta tag i att uppdatera bättre, men vad ska man egentligen skriva om en sånhär dag då det inte händer så mycket. Kan ju inte vara så kul att läsa om att jag bara har lagat lite snabbt käk till mig själv och sen hängt upp den andra tvätten?! Sån läsning är ju egentligen rent skräp! Men saft böev det då ingen, men för att uppdatera med nåt så ger jag er en dagens lista, vilket jag är emot egentligen men det är bra tridsfördriv :)
 

Dagens humör: Glad & rätt harmonisk.

Dagens mående: Seg och lite ont i huvudet, kan ju bero på att det kanske blir åska.

Dagens borde: Göra saft ..

Dagens frisyr: Fläta med ett spänne i luggen, för varmt med nersläppt.

Dagens smink: Absolut ingenting! Solbränd och fin som jag är! :)

Dagens klädsel: Svarta jeans & svart linne, once you go black you never go back.

Dagens favoritlåt: John Mayer - Waiting on the world to change (funkar alltid)

Dagens planer: Absolut ingenting, tar det som det kommer.

Dagens vill ha: Strålande sol, strand och alla mina vänner runt omkring mig! <3

Dagens längtan: Åsa & sol!

Dagens beroende: Fläkten som står på för fullt, konstant varm!

Dagens tråkigaste: Händelselös dag & endast väntan och hopp om bra väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela