lisajosefinas

Att komma igång

Publicerad 2012-07-18 08:16:08 i Allmänt

S ligger fortfarande kvar i sängen, trots att klockan ringde vid sju tiden. Han är inte den bästa på att komma upp på morgonen. Men det är hans slöa slapp tid med en kopp kaffe som går om han ligger för länge, ;) vid tio åker vi till ö&b och köper med en grill till villavagnen, den som fanns där slängde mormor och morfar så dåville vi bidra med någonting också till den fina vagnen. Efter köpet beger vi oss mot Åsa och det första vi ska göra är att hoppa i vattnet, spelar ingen roll hur kallt, blåsigt eller om det regnar, vi ska bannemej bada :D Nu ska jag hoppa in i dduschen (standard avslut på mina inlägg eller?) och sen blir det lite småplock innan vi far mot underbara Åsa!
 
Kuggaviken sensommar, då de flesta båtarna är upptagna för vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela