lisajosefinas

Att komma igång

Publicerad 2012-07-29 11:40:12 i Träning

Såhär i semestertider kan det va lite slött på teäningsfronten och kan vas tufft att komma igång igen! Jag tipsar få om att köpa in nåt nytt träningsplagg då man blir mer peppad! Själv har jag införskaffat mig detta härliga linnet som kommer ifrån Nike, och idag ska det få göra premiär på löparbanan! Ska bara förbi Malin och hämta upp henne så e det bara att köra! Detta linnet kora bara 150-200 någonting på sportamores hemsida som har galet bra rea nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela