lisajosefinas

Tunisien eller Turkiet?

Publicerad 2012-12-17 19:02:30 i Allmänt

Har umgåtts med min Fia hela dagen! Var på stan en sväng och sen vidare hem till mig för kaffe och chill. Efter några timmar gick vi hem till henne och spela Super Mario och drack mer kaffe och tjata. Jag och Simon har pratat om att åka iväg i sommar eller vinter för att få sol. Visst vi drar till Egypten om mindre än en månad men vill åka till något nytt ställe. Så nu blir det en resa i sommar med Fia och Jerry. Har aldrig vart iväg med vänner/par innan, bara med kompisar/skolresa och själv med S eller familj. Har hittat två ställen med All Inkl som lockar, nu kan man ju bara inte bestämma sig. Vad är bäst? Tunisien eller Turkiet?
 
Tunisien
 
Turkiet

Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2012-12-18 05:59:37

Jag vill åka till båda ställena. Min bror har varit i Tunisien och han tyckte det var jättebra.

Svar: Ja,samma här! Har läst lite om Tunisien och det är lockande :)
Lisa Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela