lisajosefinas

Sorry, Blame It On Me

Publicerad 2012-12-08 10:55:47 i Allmänt

Oj förlåt mig för kass uppdatering men här har det inte hänt så mycket! Sov kass torsdag-fredag och börjar känna av min hals så sjukanmälde mig ifrån jobbet så jag inte blir värre av alla de små bakterirna. Simon hade tagit ledig så vi båda var hemma och myste i soffan större delen av dagen. Under kvällen igår tog vi en sväng till svärmor och åt och prata lite sen hem för att se X-factor. Tyckte att Benny skulle vunnit men Awa är ju också en värdig vinnare!
 
Idag då, jo vi sk anog rensa vårt förråd som är fyllt med skit. Samalar på sig massa saker som bara ligger, så nu ska vi slänga massa! Vad som sker ikväll återstår att se! Hoppas ni har en bra lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela