lisajosefinas

Så lycklig!

Publicerad 2012-12-06 20:49:28 i Allmänt

Idag fick jag reda på att jag klarade hela organisation och ledarskapskursen! Fick A i hela vilket motsvarar ett gammalt hederligt MVG :)skicka även in min sida uppgift ikväll så nu är jag helt köar med skolan och uppläsningen av mina betyg! Känns otroligt skönt och nu är det bara att söka in till högskolan när jag vill!! Vill bara skrika av glädje! Just nu sitter jag och mina fina flickor, Sofia och Lisa och ser på film och myser medan killarna är på julbord. Imorgon har jag min näst sista lektion som är mer ett hejdå sen jobb, hoppas jag håller mig frisk för börjar känna mig lite dålig också. Bara jag inte börjar få vintersjukan eller vad det heter :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela