lisajosefinas

Nya väskan

Publicerad 2012-12-04 13:19:19 i Skönhet/Shopping

Kan ju aldrig få nog av väskor! Jag köper nästan alltid svarta, funkar ju till allt men önska att jag våga köpa mer roligare också, men man vill ju att det ska bli använt också. Sen är det mer värt och roligare att köpa billigare varianter och många än en dyr. Hade en period då det bara skulle vara märkes väskor (högstadiet) visst har man sina favoriter men som sagt, roligare med billigare och många :) denna gick bara på 149:- på Ullared, ångra att jag inte tog en konjaksbrun också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela