lisajosefinas

Ny familjemedlem

Publicerad 2012-12-14 14:06:19 i Allmänt

Idag fick jag träffa lilla Maja som flytta in hos mamma och Niklas för några veckor sedan. Så söt och gossig och hon påminner lite om min och Simons förra katt Tubbe (fick inte ha husdjur dit vi flytta förra året så en väns familj tog hand om honom istället) om man skulle ändrat Majas päls till grått så skulle det vart jätte likt. Samma uggleögon. Nu är jag på väg mot stan igen och ska fixa julklapp till lille Annie (Simons lillasyster) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela