lisajosefinas

Musikhjälpen

Publicerad 2012-12-16 10:55:03 i Allmänt

 
Bara några timmar kvar av Musikhjälpen och de har nu fått in 13,6 miljoner! Hur bra är inte det? Självklart hoppas jag på att de slår nästa år då de samlade in 18mille. Har ni bidragit en slant? För mig är det självklart! Tycker alla borde bidra och önska låtar. Ska bli kul och se när de springer ut ur glasburen idag och se slutsumman!
 
Igår tog vi det bara lungt. Var å ÖoB en sväng för att köpa present till julklappsleken vi ska ha på vår glöggkväll nästa lördag. Efter det tog vi en kaffe hos Sofia och Jerry innan vi åkte hem för att laga middag och bara ha det gott. En lugn helg har det vart vilket verkligen behövs då och då. Nästa helg är det ju redan jul! Vi har ett fullspäckat schema med firanden, Simons pappas sida ska firas med på fredag, glöggis på lördag, jukafton på lördag hos mamma och sen simons mamma på kvällen och juldagen hemma hos pappa i Åsa. Så nu laddar vi upp inför en massa firande. Älskar verkligen julen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela