lisajosefinas

Mot sollebrunn

Publicerad 2012-12-14 08:13:20 i Allmänt

Nu är jag på väg mot jobbet! Idag är det i sollebrunn till ett, skönt med kort dag på en fredag. Sen ska jag träffa mamma snabbt innan jag åker vidare till stan igen för att träffa Eva och hitta lite julklappar åt Simon, han är inte snabb han. Köper gärna klapparna dagen innan om inte samma dag. Skulle fått panik! Vid 22tiden ikväll ska vi se filmen Hobbit: en oväntad resa, tre timmar lång så kommer inte vara hemma förrän 01:00 inatt! Hart hört bra om den så ska bli kul att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela