lisajosefinas

Ledig dag

Publicerad 2012-12-13 18:31:18 i Inredning

Eftersom det blev pyssel hos Louise istället för städning i måndags så passa jag på att storstädat idag istället när det blev en ledig dag. Har även bakat snickerskakor, herregud ad enkelt förresten, och så fick jag besök av Sofia och Eva. Under eftermiddagen pynta även jag och Eva granen här hemma så nu är julkänslan på topp. Ska bara köpa större glitter och lite färgade kulor till den men såhär ser den ut just nu i alla fall. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela