lisajosefinas

Julklappstips till honom - doft

Publicerad 2012-12-17 08:50:00 i Allmänt

Några utav mina favoriter som alltid funkar och som jag VET att de flesta killar gillar, har rekommenderat Hewood flera gånger till mina killkompisar och de alla har köpt den och använder denflitigt. Njuter av varje minut jag känner doften av den och extra kul när man kommer till en fest och kompisen använder den. Men här är några goa som ni kanske vill köpa till vännen/pojkvännen/pappa/farfar/morfar eller bror.
 
Hewood EdT 30ml, 445:-
 
Diesel-Only The Brave EdT 35ml, 355:-
 
Calvin Klein-CK one EdT 50ml, 399:- (En klassiker som alla borde ha)
 
Diesel-Fuel For Life He EdT 30ml, 355:-
 
Replay-Man EdT 30ml, 229:-
 
Black XS EdT 50ml, 485:-
 
Alla priser, bilder och information kommer ifrån KICKS hemsida. Ni kan klicka vidare er till sidan HÄR
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela