lisajosefinas

Jädra app

Publicerad 2012-12-09 17:48:24 i Allmänt

Har ni också problem med Blogg.se appen? Jag kan ens inte öpna upp den, startsidan kommer men sen släcks den ner lika fort igen, sjukt störande. Det är på mobilen mina bilder är sådet är så det blir rolgast uppdatering så känns surt att den inte funkar. Vad tror ni det beror på? Eller vet ni?
 
I alla fall så tänkte jag berätta om gårdagen. Jag åkte hem till min bäste vän och spela Super Mario på hennes nya Wii, sjukt nostalgisktm göör kul! Efter att ha suttit och skriit och druckit lite så gick vi vidare till Mangoamo här i Alingsås, sjukt tråkigt! Så vi tänkte dra till hotellet istället men det var tydligen också jätte tråkigt där så det fick bli en öl på Åkanten tillsammans med våra pojkvänner som hade vart på grabbkväll. Efter en kvar på Åkanten som stängde klockan ett gick vi vidare till en kille som heter Johan, min storebrors gamla klasskompis som jag inte träffat på år! Så kul att se han igen och kolla läget. Var inte hemma förrän fyra tiden då det blev direkt i säng.
 
Denna dagen har vart lugn, plockat iordning här hemma och förberett kvällens middag som blir hemmagjorda köttbullar, potatis och brunsås och massa kokta grönsaker! Ska bli smarrig med husmanskost. Imorgon ska jag ta mig till gymmet hade jag tänkt och eller ut i löparspåret vilket var sjukt längesen nu, om de inte ringer in mig. Ska upp och göra det helst innan frukost. Viktigt att vara medveten!
 
Bästevän och jag ifrån igår.

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-12-09 21:56:00

Åh jag har samma problem. Så tröttsamt!!

Svar: Ja, blir ju less på detta!
Lisa Andersson

Postat av: Emelie - Pluggar i Santa BarBara

Publicerad 2012-12-10 05:48:03

Samma hääär! Gosh blir galen!

Svar: Eller hur! Krångla ju även med de flesta blogg.se sidorna nu också med bilder osv, ;/
Lisa Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela