lisajosefinas

god jul alla

Publicerad 2012-12-25 00:21:03 i Allmänt

god jul alla fina där ute! har haft fullt upp det senaste så därför har uppdateringen blivit drabbad. julfirandet i fredags var jätte mysig med fina paket. i lördags var det glöggkväll med fina vänner som också var mycket trevlig och söndagen var lugn med bara min simon och uppesittarkväll med bingolotto. idag på självaste julafton har det vart fantastiskt med fina människor och familj. jag uppdaterar snart med bilder som har tagits i dagarna. hoppas ni haft en fin julafton. imorgon fortsätter firandet i åsa hemma hos pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela