lisajosefinas

Filmanalys

Publicerad 2012-12-04 19:57:59 i Allmänt

Sitter just nu och spolar Dirty Dancing fram och tillbaka samtidigt som jag skriver på filmanalysen. Det är lätt men man ska få till det bra också. Det är inte bara att skiva ner vad den handlar om och vad man tycker om det utan det är anslag, presentation, fördjupning, upptrappningar, klimax och avrundning. Detta innefattar då karaktärerna, miljön, musiken, kameravinklarna osv. Kul! Efter denna uppgiften är jag klar med ALLT! Sen är jag klar och arbetslös för ett halvår igen innan jag ska söka in till högskolan. Tiden har gått alldeles för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela