lisajosefinas

En vecka kvar

Publicerad 2012-12-17 09:09:00 i Allmänt

 
En vecka kvar till julafton, det går otorligt fort nu. Skönt att man är klar med alla julklappar så man slipper tänka på det. Även allt till glöggisen på lördag är inhandlat och klart, visst är mitt och Simons inbjudningskort fint? Som jag sagt förut, älskar juletiden då man får ägna sig åt alla nära och kära!
 
Idag är ingenting bestämt än, uppe sen sex om de skulle behövt vikarie inom förskolan men det ser ut som att jag blir ledig idag vilket är otorligt skönt. Ska försöka tillbringa denna ledighet tillsammans med vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela