lisajosefinas

Zucchini-och aubergine gratäng

Publicerad 2012-08-30 22:36:19 i Lchf mat

Gööör god måltid om jag ska skryta! Köp Katrins bok och testa själv ;) idag har det vart lektion och lunch med mina flickor, även en kaffe med min bäste Fia efter skolan. Har vart full rulle idag, Simon la ut din bil till försäljning också så det har vart håll igång i telefonen och folk som har tittat och provkört, imorgon blir det mer så nu hoppas vi att den blir såld så han kan fått köpt en ny på lördag! Just nu sitter jag med grammatiken i svenskan, jag känner mig för gammal för detta, sköt gymnasiet gott folk!! Så slipper ni slänga bort tid på att plugga upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela