lisajosefinas

Utslagen

Publicerad 2012-08-19 22:43:15 i Allmänt

Herregud va jag e trött, värk i hela kroppen dessutom! Efter städningen va det direkt till affären, sen spisen och ja nu ligger jag äntligen i soffan! Känner hur det ömmar överallt. Har vart igång sen tio imorse till nio, jösses! Ska bli skönt att ta igen sig lite men imorgon börjar träningen, har redan köpt lchf frukost så vi är redo, vad det blir visar jag imorgon. Klocka också hem Katrins bok nu så får se hur den e, har hört gott om den. Om det blir tennis, löptur eller gymmet imorgon återgår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela