lisajosefinas

utmattad

Publicerad 2012-08-23 18:28:30 i Allmänt

Jag ska ge er en liten rättelse på träningsschemat när jag hinner, men just nu är jag jätte trött. Dagen har bestått av Sofia och sen Ledarskap och Organisations lektion, jag är redan avskräckt i hur detta ska gå. Den e jätte intressnat och rolig kursen och man känner igen sig mycket men det är också mycket att kunna till prov osv, känner att jag inte har samma plugg-gnista som förra terminen, nu känns det jobbigt att behöva göra massa uppgifter igen. Vill bara ha allt klart så jag kan börja jobba med det jag vill! Men det är några år kvar.
 
Funderar på att dra till gymmet men vill inte ta ut mig helt, värker lite i armarna idag och vill kunna göra övningarna imorgon så idag blir det vila eller en promenad, som sagt är jag slut i huvudet. Vill bara slöa, nu slog det mig "varför gör jag inte det då?!" Det är ju inte hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela