lisajosefinas

Uppladdning

Publicerad 2012-08-17 15:36:46 i Allmänt

Dags att ladda upp me lite mer mat i magen. Har börjat lite smått med LCHF idag, vilket kommer skita sig lite senare idag med akoholintaget, men lika bra att börja tänka rätt med maten. Förut blev det lchf tonfiskröra med grönsaker och nu blir det kyckling och kokt brysselkol. Ska hålla mig till mindre portioner också och öta oftare så det blir enm ordning på det med. Perfekt nu när tiderna blir så bra med skolan. Frukost innan, mellis direkt hemma, sen lunch och sen middag, faller in fint i dagarna. Delar även med mig av denna underbara låt med John Mayer, Waiting on the world to change. Tröttnar ALDRIG på den, alltid lika bra hur mycket man än spelar den. Det är han, Westlife, Håkan Hellström och James Morrison som går i mian högtalare medan jag lagar mat. Sjunger för full hals och allt känns så lätt. Kan till och med diska lite extra och städa i köket för att bara få va där och pyssla och sjunga med go musik! Sjöng en hel del när jag va liten på skolans konsert, tog sånglektioner och brann verkligen för det. Kan sakna musiken en del och tycjer det är synd att jag sluta. Men nu blir det bara hemmasång eller på fyllan, då det inte altid låter som änglasång direkt ;)
 

Ikväll blir det att kolla på killarnas match, det börjar gå bra för dom! Sen blir dte några glas med Malin & Markus. Sol, gott umgänge och go dricka kan ju inte bli bättre :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela