lisajosefinas

Uppe med tuppen

Publicerad 2012-08-09 10:15:08 i Allmänt

Jag var uppe och hoppa redan halv nio idag, tror jag kan känna mig till det fantastiska vädret! Klarvaken sitter jag nu här med mitt morgonkaffe medan Simon ligger och snoozar jämte mig. Solen skiner ute  och himlen är alldeles klarblå, det känns fantastiskt! OM jag ska sola idag & bada i havet! Idag blir det bestämt stranden, en sånhär dag kaqn man inte missa och vid havet har jag bara legat och solat en gång i år, annars har det vart vid sjön hemma i Alingsås. Hur brukar ni sola, skydda er eller inte? Jag använder mig av tanning oil, men oftast är jag utan, luktar ju förövrigt fruktansvärt gott men mest effekt är ju saltvattnet från havet, gör även susen för håret om man vill ha det blekt. Oftast brukar jag inte behöva färga utväxten när jag är vid havet och vädret är kanon, då sköter det sig själv och saltvattnet gör så jag blir blond naturligt men denna sommaren har vi ju inte haft så många härliga soldagar.
 
Nu ska jag fixa ihop frukost så vi kommer iväg mot stranden snart, får försöka väcka liv i hjärtat här också! Hoppas ni får en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela