lisajosefinas

Miniutflykter

Publicerad 2012-08-10 14:47:06 i Allmänt

Efter att Simon fick känns på mitt vardagliga arbete lite så drog vi bort till tjolöholms slott för att kika lite. När jag va liten va vi där ofta och var på varenda julmarknad! Såg att dom fortfarande höll på med det så i jul hoppas jag att vi kommer dit! Om ni kan tänka er en mysig gammal Astrid Lindgren film med julmarknad med rostade mandlar grillade äpplen doppade i choklad och fin musik så hoppas jag ni får in rätt känsla och bild i huvudet, det är magiskt kan jag lova. Men rundvisningen börja inte förrän 14 så vi tar det en annan dag i helgen då vi är mer förberedda :) hälsa på farmor istället och fick en jätte fin tavla. Min farmor är nämligen konstnär, operasångerska och skulpturist! Kulturell dam det där och gör alltid såå mycket fina saker! Imorgon blir det förhoppningsvis öarna istället med faster, pappa och Göran då det ska bli toppen väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela