lisajosefinas

Man kan säga det på olika sätt

Publicerad 2012-08-07 11:59:27 i Allmänt

Som många andra sitter man likt förbannat med telefonen och bläddrar igenom tråkiga Facebook, läser alla meningslösa statist (ja jag uppdaterar själv då & då) men jag skulle aldrig påpeka att jag drack kaffe och sen meddela när jag var klar! Men denna gången hitta jag ett kul sätt att berätta att man e gravid på, humoristiskt va? Gav mig ett gott skratt i alla fall ;) Nu är frukosten i alla fall i magen och snart åker vi till Varberg och kikar lite mesans vädret är kasst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela