lisajosefinas

Kvällsliv

Publicerad 2012-08-25 11:42:38 i Allmänt

Igår var vi som sagt på Amvrosia och åt alla tjejerna, supermysigt! Duktig som jag va bytte jag ut potatisen mot sallad (dom visste inte vad rotfrukter va) ett glas vin synda jag med och en öl på åkanten. Vid tolv gick jag hemåt medan de andra drog vidare till ett annat ställe, vill man nå något mål så får man offra sig lite och gå miste om lite tillfällen, men vill man något så. Sen är det ju kräftskiva idag också så då lär det bli något glas bin också och säkerligen slinka ner något mer onyttigt som rubbar lchf-reglerna. Man får lägga upp det lite. Mådde lite dåligt över att ha tagit en öl men snart blir det tennis så hoppas det tar bort gårdagens synder ;) hade i alla fall en super go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela