lisajosefinas

Just nu

Publicerad 2012-08-17 12:36:57 i Allmänt

Har jag slängt på mig förra årets klänning, som var mammas tunika från början som hon inte ville ha, jag tog bort ärmarna och gjorde det till en tubklänning eftersom den ändå var för stor. sydde en kant längst upp, satte i ett snöree så man kan knyta så den stannar vid bysten och sen tog ett gammalt vitt band till midjan, Den är sjukt snygg och färgglad och jag fattar inte varföpr jag inte haft den denna sommaren! Men nu får jag ju chansen innan värmen är helt borta!
 
Första lektionen idag gick bra, mest information så det hände inte så mycket. Bra sätt att bryta isen på var när läran sa att vi skulle presentera oss och måla av varann, (vi var inte så många, 6st) så skulle amn välja ut den man mest tyckte va lik, fin eller roligast och visa upp och sen "hej mitt namn är lisa jag gillar . . . " Ja ni fattar. JKul start faktiskt.
 
Nu när det redan är ledighet för mig efter två timmars alvarlighet så ska jag och min S till Malin och Markus för lite kaffe. Sen är det match för S här i stan. Hoppas på lite go dricka och go mat ikväll också med gott folk! :)
 
dagens jag, ni ser vilket härligt mönster det e på klänningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela