lisajosefinas

Jo, så att..

Publicerad 2012-08-16 01:11:59 i Allmänt

Egentligen går mina ögon i kors och jag skulle sovit för en timma sen. Telefonen i handen och massa saker att snoka runt på så då rinner tiden iväg! Har haft en jätte go dag för övrigt! Vi va i loo hela dagen, fika och gotta oss i solen. Vattnet har tyvärr blivit kallare så mycket bad blev det ju inte! Väl hemma var vi sjukt trötta eftersom solen tar så på en. Lite mat och slapptid i soffan! Ligger här sängen och funderar lite medan Simon kollar film, så mycket jag vill ha ur mig, va jag tycker och tänker och är så trött på vissa saker och beteenden. Är ganska trött på saker och ting men det går förhoppningsvis över. Tröga människor som kanske tror nu att det gäller mig och Simon så e inte fallet, vi har det hur bra som helst :) om jag tänker efter så är vi så sjukt trygga med varandra att kärleken bara växer och växer. Härligt va? Nä nu måste här sovas. Ett kort inlägg blev långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela