lisajosefinas

Inte så märkvärdigt

Publicerad 2012-08-14 11:21:21 i Allmänt

Jag har haft en dag frånvaro, kan bero på att igår va det bara en hemmadag då det inte hände någonting! Och för att sig satt och spela meningslösa spel på Facebook medan jag tvätta! Idag har det hänt lite saker än så länge i alla fall. Var på information på skolan nu på morgonen, min första lektion är på torsdag! Känns bra att komma igång igen! Om snart en timma ska jag iväg på kaffeträff med mina fina pinglor, Eva, Egzona och Fia. Sen bör det nig ett ej bort till Louise! Om du ser detta innan jag hör av mig Louise så vet du att du är inplacerad i min dag ;)

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-08-14 13:21:17

Haha såg det först nu :) komsi komsi

Postat av: CJ

Publicerad 2012-08-16 10:29:23

Haha eller hur, men det får nog ändå stanna vid inspirationsbilder för min del. Rosa hår är snyggt men det sliter så att färga fram och tillbaka. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela