lisajosefinas

Hemsk morgon

Publicerad 2012-08-28 11:31:26 i Allmänt

Vakna halv nio och börja lektionen halv nio. Först övervägde jag att skita i det men sen tid jag mig i kragen och stressa på mig så jag inte skulle missa för mycket. Va där en kvart senare, salen är tom och inga var utanför. Ingen i receptionen visste nåt så det var bara att åka uppåt igen då det va flyttat till en annan sal, massa flängande och sen. Nu äntligen sitter jag hemma igen och har fått i mig frukost och morgonkaffet. Det har aldrig vart godare! Tar det lugnt till sex and the city, start från säsong 1 och ska sen ta tag i lite uppgifter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela