lisajosefinas

Härliga Fredag

Publicerad 2012-08-24 17:08:16 i Allmänt

Min söta lillebror kom förbi på sin håltimma idag, han fick till och med en nyckel så han kan komma hit och hänga på håltimmarna än att sitta i skolan och glo. Minns själv hur irriterande det var på gymnasiet när det var ett stort gap mellan lektionerna.
 
Tog mig till gymmet sen också och körde träningsprogrammet, kan ju säga att jag e lagom öm i kroppen nu, kan knappt gå eller lyfta för tungt med armarna men skönt att det känns. Äntligen! Lägger upp schemat så fort jag kan. För nu ska jag fixa mig för att sen bege mig till Amvrosia och möta upp mina fina flickor (en grekis restaurange här i Alingsås) vi ska fira Egzona och Sofia lite smått så är det ju mysigt att bara lyxka till det och umgås. Hoppas dom har bra lchfmat där också, får lösa det på något sätt. Ska också fuska med ett glas vitt men mer får det inte bli.
 
Måste vara pigg till tennisen imorgon & sen vankas kräfsskiva hos svärmor. En bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela