lisajosefinas

Gossemys

Publicerad 2012-08-04 22:44:35 i Allmänt

Ni får ursäkta mig för inlägget innan men appen verkar göra så med bilderna (länkar) när det blir fel publicering så man måste trycka på publicera igen, irriterande och fult. I alla fall så har det vart en lugn dag. Vi alla var trötta efter gårdagen så efter lunch blev det bara slappt i solen! Blev riktigt varmt och gott till slut, sommarväder så vi låg typ och sov i solen och lyssna på go musik ända till fem tiden. Självklart blev det grillning på en sån fin kväll och mätta + trötta som vi fortfarande é ligger vi nu i soffan och tittar os, eller killarna gör det. Jag ligger och underhåller er ju ;) en go em/kväll med mina gossar som gamla goa tider ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela