lisajosefinas

förberedelse i mitt huvud

Publicerad 2012-08-10 10:30:46 i Allmänt

Just nu så förbereder jag mig mer och mer på hösten, jag kollar in hörtkläder och accepterar att det snart är kallt och jävligt. Men drömmer mig även bort till svala lätta outfits utan en stor vinterjacka. Ni får ursäkta om vissa ord är fel eller det blir knasigt i en meningn om det inte passar in men ibland skriver jag inlägg i farten och mobilen slumpar fram ett annat ord som, ja inte ska vara där, så det kan bli lite knassigt ibland.
 
såhär skulle jag gärna knatat runt i sommar, men har tyvärr inte haft kroppen till det enligt mig själv. Måste tränas en del innan det ska gå. Men nu siktar jag på Egypten i Januari.
 

Ruskigt sugen på att komma igång med träningen nu! Vill svettas och pumpa ut mig totalt inne på gymmet. Så fort min vardag kommer igång med allt nästa vecka så ska jag vänja in vanorna! Vi ska även testa på LCHF. Tänkte köpa Katrins bok, hört att den är lite rolig och hård! SJUKT TAGGAD!!
 
Idag anländer svärmor med familj. De skulle bege sig under morgonen så får se när dom dyker upp. tar ju bara 45min-1h hemifrån. Egentligen skulle jag och Simon ut med pappa och faster sambo Göran till öarna idag och käkat lunch men himlen är grå och ska tydligen vara det resten av dagen, förutom vid sex/sju ikväll då den kan mä och komma fram! Läåt så mycigt när pappa ringde igår och sa att vi skulle käka lunch på ön, ligga och sola nåpgra timmar och bara va. Älskar att vara ute på öarna, det är det bästa som finns på sommaren! Eller en av de bästa sakerna man kan göra. Att vara på en ö en hel dag, sola och bada och bara njuta av naturen. Åh jag älskar det! Hoppas på en seglartur snart med pappsen också, va längesen jag segla nu. Nu får vi hålla tummarna för att solen kommer tidigare än till kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela