lisajosefinas

Dagens löpning

Publicerad 2012-08-20 17:22:08 i Allmänt

Rastlösheten tog över och jag gav mig ut på löparspåret igen efter en sommars vila. Skulle även ta svängen om Eva som låg hemma i migrän. Jätte skönt att vara igång igen faktsikt men mina ben sviker mig. Ömmar längst hela smalbenen och efter att ha träffat på Malin & Markus halvvägs så strålar det ut värk i hela foten så jag nästan får halta mig fram. Blir så förbannad när man är så taggad! Lite träning fick jag i alla fall och efter lite vila hemma hos Eva så känns foten lite bättre. Ska kolla på nya löparskor och se om det é dom som spökar. För jag ska banemej träna! Nu ska jag se över vad jag ska koka ihop för go lchf middag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela