lisajosefinas

Ännu mer tips

Publicerad 2012-08-22 16:25:52 i Lchf mat

Det blir väldigt mycket tjat om lchf här har jag märkt och bara massa mat, men detta är en del av mitt liv nu så hoppas ni anda lchf tokiga hittar hit. Idag börser blomkålsmos och korvstriganoff, valde en falukorv utan så mycket tillsatser. Potatismjöl får man räkna med men denna hade bl.a. Inte socker osv i vilket är bra. Blomkålen fick koka tills den mjukna så mixa jag det med smör, salt och grädde. Korvstroganoffen innehåller falukorv, en gullök, grädde, tomatpure samt salt och peppar. Gööör gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela