lisajosefinas

Fönster inspiration

Publicerad 2012-07-31 20:36:19 i Inredning

Jag var ju ute efter gamla fönster senast igår och har redan fått napp. Så i nästa vecka ska jag åka och kolla på dem och få det för en billig peng. Ska bli kul att pyssla lite. Nu sitter jag och kollar på lite bilder här och var och låter insperationen spira! Kan ju inte bestämma mig om det ska vara speglar i, foton eller om bara det ska sättas ljusgrejer häår och var. Såg även att en hade tapetserat rutorna och någon hade satt nät. Så det blir att fila på detta.
 
Imorgon bär vi av till Åsa, ska bli så skönt att komma bort, vill bara spy på detta tråkiga här hemma. Missförstå mig rätt! Jag har haft det sjukt bra här hemma sen vi kom hem sist med sol och bad och allt vad det har bjudits på men det är en helt annan femma att komma bort, koppla av, inte göra det man alltid gör här hemma, ja ni förstår. så nu ska jag packa och tvätta lite så vi kan åka så fort vi är klara imorgon!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ninni - Foto & Vardag

Publicerad 2012-07-31 20:40:19

så läckert!
sv. ååh samma temperatur i vattnet som på land låter ju inte helt fel! :D neh fy nu längtar ja ännu mer

Postat av: Annellisaa

Publicerad 2012-07-31 22:01:51

så fint

Svar: Ja visst är det mysigt :)
Lisa Andersson

Postat av: Louise

Publicerad 2012-08-01 09:27:40

Den översta bilden va riktigt fin!

Svar: Ja det é mycket fint man kan göra :)
Lisa Andersson

Postat av: Paulina Holmberg

Publicerad 2012-08-01 12:57:19

fint :D

Svar: Ja vi får hoppas att vårt egna blir bra :)
Lisa Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela